DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Pomůžeme vylepšit Vaší budoucnost

Často kladené dotazy

Nedostanu půjčku v bance, jsem v registru cbcb
Banka Vám neposkytla úvěr a hledáte řešení? Poskytneme Vám nebankovní úvěr a nebudeme řešit Vaši bankovní minulost.

Kolik stojí hovor na číslo 900.......????
Tarif je pevně stanoven na 70Kč/min  Službu neposkytují O2, T-mobile ani Vodafon

Mohu zavolat na jiné číslo než na 900.....???
Bohužel ne, protože na telefonní ústředna je uzpůsobena na hlasový záznam Vašeho hovoru s operátorem pro naší zpětnou kontrolu sepsané žádosti a protože nevybíráme žádné jiné poplatky tak tento zvýšený tarif hradí veškeré náklady spojené se zpracováním Vaší žádosti a jejich následné řešení a protože nám volají většinou žadatelé kteří se dostali do svízelné finanční situace, tak je opravdu náročné takové klienty řešit a naši finanční experti na tom stráví nemálo času a tím právě zvyšují veškerý finanční servis.

Mám opožděné splátky v bankovním registru
Máte opožděné splátky v bankovním registru a nemůžete získat hypotéku v bance? Připravili jsme pro Vás hypotéku při které nám nevadí opožděné splátky

Přeúvěrování úvěrů - konsolidace
Máte mnoho úvěrů a měsíční splátky jsou tak vysoké, že nestíháte splácet?? Nejlepší řešení je refinancování stávajících úvěrů do jednoho úvěrů. Všechny vaše úvěry přeúvěrujeme do jednoho dlouhodobého úvěru na 10 až 30 let. Získáte nižší splátku a nižší úrokovou sazbu. U tohoto úvěru je vyžadována zástava nemovitosti.

Mám jistotu, že když zavolám a sepíšu žádost tak že mi opravdu pomůžete???Podvodníkům jsem již zaplatil-a nemalé peníze a jen slibovali a pak se neozvali!!!!
Moc rádi bychom vám slíbili že Vám pomůžeme a to v každém případě, ale protože nejsme podvodníci tak Vám to bohužel slíbit nemůžeme. Co Vám však můžeme slíbit, že každou řádně vyplněnou žádost  důkladně řešíme a hledáme veškeré možnosti jak Vám pomoci a protože máme velké zkušenosti finančních produktech, soukromých sektorech, tam máme velkou úspěšnost v kladně vyřízených žádostech.

Bohužel mi mojí žádost zamítli, co mohu dělat???
Ano také se stane že v daný okamžik nejsme schopni klientovi pomoci. Nicméně žádosti které nebyli schváleny podle zákona musíme uchovávat 5let. Ale pokud se najde v nejbližší době pro klienta řešení a naše služby se stále zdokonalují ihned dáváme klientovi vědět tuto skutečnost a pokud samozřejmě jeho zájem trvá jsme připraveni mu pomoci.

Jsem v registru co dál?
Jste v bankovním registru cbcb, llcb nebo solus? Potřebujete půjčku či hypotéku a v bance Vám řekli ne? Jsme připraveni Vám pomoci a připravit pro Vás co možná nejlepší podmínky. Díky úzké spolupráci s nebankovními subjekty jsem schopni připravit Vaši žádost o úvěr.

Jak dlouho trvá sepsání žádosti???
Záleží na složitosti finančního požadavku, ale zpravidla průměr hovoru je cca 8 min.

Jsem občan Slovenské republiky a již nějaký čas pracuji v ČR, kde bych chtěl koupit byt pro vlastní bydlení. Mohu požádat o hypoteční úvěr nebo půjčku?
Nabývání nemovitostí cizinci se řídí devizovým zákonem. Tedy pokud chce cizinec pořídit nemovitost na území ČR musí splnit požadavky devizového zákona. Cizinec, který je držitelem „Průkazu o povolení pobytu pro člena státu evropských společenství“a s trvalým pobytem v ČR může podle devizového zákona nabývat nemovitost na našem území a může také požádat o hypoteční úvěr.

Kdy se dozvím výsledek mé žádosti???
Zpravidla vždy druhý pracovní den odpoledne. Takže pokud zvoláte v pátek výsledek se vždy dozvíte v pondělí odpoledne. O změnách volání pro vaše výsledky  Vás vždy informuje operátor.

Je možná osobní schůzka aniž bych zavolal-a na linku 900.........??
Z důvodů cca 200 žádostí denně můžeme realizovat osobní schůzky pouze pro klienty kteří řádně sepsali žádost a našlo se řešení jejich finanční situace a byl jim sdělen termín schůzky.

Pokud moje žádost byla kladně vyřízena co následně dělat???
Námi  přidělený finanční poradce Vám zdělí veškeré informace k dokončení úvěrové smlouvy ( nebo směnky ),potřebné doklady, potvrzení atd. Ale to už jedete s jistotou že Vám byl úvěr schválen a nebo že jsme pro Vás našli vhodné řešení Vaší finanční situace.